....mitt mammahjärta brister snart.....

...vad gör man när man kämpar o kämpar för att få ett barn att förstå att man älskar det?
...vad gör man för fel, när man under flera års tid tjatar, ber, önskar och bönar att ens barn skall komma hem
och äta ihop eller bara mysa o ha det gott??
...vad skall man göra mer än allt man försökt, och man känner ändå i hjärtat att man inte är älskad??
...vad har man gjort för fel då?
...vad begär de att man skall göra innan man totalt rasar ihop???
...vad skall jag göra??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????



Kommentarer
Postat av: Lotta

Näää, vad gör man. Det är tufft att de växer ifrån en... men de "återvänder" alltid, jag lovar. Man får inte glömma bort att se till sig själv:-) Även om man helst vill förtränga den tiden. Kram o lycka till!

2010-09-05 @ 17:18:03
Postat av: Ulrika

Usch Lotta, det gör så j-a ont!!!

Och jag kämpar o kämpar och får inget stöd nånstans ifrån... Har ingen ork till detta längre... jag får bara inse att jag har förmodligen förlorat min älskade dotter.... utan att något hänt....

Hon är snart 19 år och kommer förmodligen aldrig att återvända... Vet du att alla, då menar jag ALLA, undrar vad pappan säger till henne för att hon skall hata mig så.... Snart börjar jag tro att det är så.... Jag vet inte vad jag skall tro på längre. Tack för att du skrev till mig. Kram!

2010-09-05 @ 21:05:08
Postat av: Maya

Stackare! Jag vet ju inte vad som har hänt och vad som sägs, men om det är så att pappan snackar skit om dej så är han inte sjysst alls. Jag hoppas verkligen att hon tar sitt förnuft till fånga och återupptar kontakten med dej snart. Hon kommer att ångra sej annars senare i livet. Håller en tumme att det kommer att bli bra. Kan inte din son prata med henne och ta reda på vad som hänt? Tänker på dej vännen! Hör av dej om du vill prata eller bara hitta på nåt. Kram

2010-09-05 @ 21:30:19
Postat av: Ulrika

Ne-ej du Maya... tror att det är försent... jag har försökt o försökt o försökt i snart 3 år.... Inte en enda gång har jag lyckats... Hon säger till alla att vi bara bråkar... Hur kan vi göra det när vi aldrig ses???? Hon har inte vaarit här en enda minut under HELA sommarlovet!!! Hon är totalt iskall emot mig!!

Sist hon var här var på Mors dag. I exakt EN TIMME var hon här! Sen skulle hon hem o fira pappas frus MAMMA!!!! Fattar du??? Av respekt, sade hon... Vaddå respekt?? Vart e respekten till hennes mamma?? Som alltid har gjort allt för henne, hon har alltid fått fullt av kärlek, bekräftelse mm. Jag finns alltid här när hon behöver mig. Jag kör henne. Jag hämtar henne på nätterna för att pappan aldrig kan köra för han har alltid druckit (enl. henne, och jag tror henne) Vad mer skall jag göra??? Jag kan inte köpa hennes kärlek!!!

Fy faaa---aaan vad jag hatar denna situationen jag befinner mig i! Jag har Theo boende här på heltid. Han VÄGRAR vara hos sin pappa. Varför vet jag inte... Två gånger har jag fått tvinga dit honom o sagt att han inte kan skita i sin pappa så som Rebecca skiter i sin mamma för det gör såååå ont.

Han är nog för ung för att förstå för han verkar inte bry sig.... Vad skall jag ta mig till????

2010-09-06 @ 16:20:16
URL: http://tantmutti.blogg.se/
Postat av: Maya

Jag visste inte att hon har dissat dig så länge. Känner verkligen med dej, jag vet inte vad jag skulle ha gjort om jag var du. Skönt att du har kvar Theo iallafall. Bra att du säger till honom att han ska besöka Henke, för då kan du inte få skit för det... Jag önskar att jag hade en lösning till dig men tyvärr har jag inte det och det gör verkligen ont i mitt hjärta när jag hör var hon gör mot dig. Man gör ju verkligen ALLT man kan för sina barn för de är ju det finaste man har. Synd att hon inte fattar det. Tänker på dej Icka! kram

2010-09-10 @ 22:38:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0