Idag försökte jag igen... mitt dumma jag...

Jag försökte att få ytterligare en kontakt med dottern... men hon vill verkligen inte ha med mig att göra.... Jag vet inte vad jag har gjort och kan därför inte lösa problemet.... Jag har försökt ALLT som finns i min makt, men nu räcker det!
Jag har inte mer att ge........... Jag är sååååå tacksam över att ha min son hos mig i alla fall.... tyvärr har han fått ta många tårar och snyftningar från mig när jag saknat dottern.... men han börjar bli van.
Finns det någon annan därute som har varit med om detta eller vet någon som har det, så snälla skriv till mig.
Jag överväger att gå och prata med någon men vet inte vart jag skall börja....
Ibland känns inte alls livet så kul.... Men Theo gör verkligen livet underbart! Tack min älskade goa unge för att du finns och tack för privilegiet att få vara din mamma! Jag älskar dig så!
Jag älskar givetvis min dotter lika högt men hon vill inte ta emot min kärlek. Hoppas bara att hon förstår vad hon gör mot mig och hur mycket hon sårar mig. Men inte ens det tror jag att hon förstår. Hon är totalt iskall mot mig och det finns inget alls jag kan göra åt det. Men hon vet att jag älskar henne över allt annat och vet också att jag finns här och gärna lyssnar.


Kommentarer
Postat av: Linda

Sv: Tack för kommentaren! Hoppas det löser sig med din dotter!!!



Kram!

2010-09-12 @ 21:08:41
URL: http://lindajungara.blogg.se/
Postat av: Lotta

Hoppet är det sista man får ge upp, det vet du. Jag tycker verkligen ni ska söka hjälp av ett proffs som är neutral, kan familjerådgivningen hjälpa till tro??? Du kommer inte att palla detta själv, du måste ha någon som medlar mellan er. Tänker mkt på dig o din dotter o hoppas allt ska ordna sig<3

2010-09-13 @ 20:44:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0