Certifiering!

Tja!

Idag har vi på jobbet börjat vår resa mot certifiering i växeln. Var och en skall "avlyssnas", gås igenom, få tips och råd hur vi kan bli bättre, vad vi skall tänka på m.m  m.m.
Det var faktiskt riktigt kul! Och det hela har verkat gå bra....Än så länge i alla fall...

På måndag skall sonen sova hos sin pappa för första gången på flera månader... Han kommer att få en chock! ...Pappan alltså.... Och så slutar det med att han kommer att skylla allt på mig.
För han har verkligen ändrat sig. Sonen alltså. Denna sommaren har inte varit så där jättekanon som jag hoppats på... För mycket dator = Mitt fel.... Bytt kompisar = Mitt fel..... En fruktansvärt otrevlig attityd = Mitt fel.... Hänger över matbordet = Mitt fel.... Vill inte prata överhuvudtaget mer än svar på frågor = Mitt fel.... Loj = Mitt fel.....
Röker = Mitt fel..... Lat = Mitt fel..... Oengagerad = Mitt fel..... Lyder inte alls = Mitt fel.... Uppkäftig = Mitt fel....

Som ni ser så kommer jag att få det tufft.....
MEN!

Jag tar inte på mig skulden för något som de allra flesta tonårs-
föräldrar går igenom just mellan 15 och 17 års ålder. Sen brukar det plana ut säger dom som varit med förr....
Måtte vi vara där VÄLDIGT snart!!!!!   

Nu stänger hotellet på "Hotell och bordell Lummervägen". Alltså bara bordellen öppen....
Så nu blir det soffan, en gosefilt, Helly Hansen-sockar och min nya fina dator i knät.....

Puss och kläm!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0