Hej hopp!

Sitter i min soffa och dottern hjälper mig med det här.... att skriva och så menar jag.....här på bloggen.....
Det var en ny upplevelse skall jag säja! Förr när man skrev "dagbok" (om man nu kallar detta för dagbok) så hade man en lätt vadderad bok med en hästbild eller en romantisk solnedgång och ett litet lås som man trode INGEN kunde få upp!! Kommer ni ihåg? Nu använder man ju inte ens papper och penna längre.... 
ja ha.... vad skall man skriva om nu då.....Jo! Jag har fått en lägenhet! Jag skall alltså bli särbo! Vi kommer att bo i samma bostadsområde, men i varsin lägenhet. Så nu ligger man och "möblerar" lägenheten varje kväll man skall gå ock lägga sig... Gissa om man är trött på morgonen??!!!? Men ser verkligen fram emot detta och att ibland få vara själv med mina underbara barn.
Det var allt för nu, go´vänner!
XOXOXOXO /Mutti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0